Ta Farväl

Amanda har just åkt, tråkigt men sant. Det har varit otroligt roligt att ha henne här och hon är ju trots allt den finaste människan jag känner både på insidan och utsidan.
I alla fall så har vi givetvis varit till stan och shoppat under hennes vistelse här i huvudstaden. Riktigt avundsjuk på en stickad kofta som hon införskaffade sig på urban outfitters, tyvärr hann jag inte knäppa ett kort på den svarta koftan men jag kan säga att den va grymt härlig!
Jag själv gick hem med kassar från MQ, H&M och urban outfitters och jag måste säga att jag faktiskt är väldigt nöjd med mina köp.

 Nu är det dags för idol så jag hinner inte skriva mer, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0