Helgen

Hej där alla söta! Måste be om ursäkt för min grymt tråkiga blogg, utan bilder och tråkig design. Anledningen till att jag inte lagt ner så mycket tid på bloggen är för att jag snart ska byta blogg. Jag och Johanna har nämligen tänkt att vi ska starta en blogg tillsammans och efter många förslag om namn på bloggen har vi nu kommit fram till www.onefortwo.blogg.se. Dåligt? Bra? Helt okej enligt mig. Hur som helst kommer vi att börja skriva där inom kort.

Alltså helgen.
Fredag: Direkt efter skolan bar det hem mot Anna för att lämna all packning därefter gick vi skilda vägar för att senare mötas upp i vällingby för att frossa i kinamat. När vi var mätta och belåtna bar det av mot spånga och det var där vi tillbringade resten av kvällen. Redigt med mys hade jag iaf, tack tjejer!

Lördag: Hem från spånga med all packning som jag nästan knockade en tant med på bussen. Väl hemma var jag tvungen att städa för att Nikki och Alice skulle komma och mitt rum såg ut som en katastrof. Vi hade trevligt ända till 5, då var det dags att sova.

Söndag: Klockan 11 ringer nikkis mamma och säger att hon måste hem så de drar och jag lägger mig i soffan och somnar om. Vaknar vid 1 och äter frukost men känner att jag inte mår så bra så att jag somnar igen, vaknar vid 4 och funderar på att koka nudlar men pappa ringer, hämtar upp mig och så åker vi och äter shusi. Fast just idag var det inte överdrivet gott, tyvärr. Men nu sitter jag här, om en halv timme börjar gossip girl och när gossip girl har visats måste jag verkligen plugga till no provet på tisdag. Inte taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0