Bättre sent än aldrig

Hejhej och välkomna till min blogg!

Tänkte att det var dags att börja skriva blogg, typ lite efter alla andra (a)
Äntligen fredag och den sjunde veckan i skolan är förbi. Fredag alltså, helt klart min favorit dag av de fem första och de av många andledningar. Inte bara för att den förevigt älskade helgen går av stapeln utan också för att dagen innehåller alla de ämnen som inte är totalt olidliga nämligen drama, svenska och idrott.
Hör idol från vardagsrummet och när jag har skrivit klart ska det avnjutas med en härlig choklad och bananmilkshake, alltid lika gott! Håller självklart tummarna för Lars och Anna som är grymmast och har de orginella rösterna.

Imorgon blir det vänner och bus precis som en lördag ska vara efter en tung skolvecka.

Har inte så mycket mer att tillägga förutom att jag önskar alla en trevlig helg
Hare gött folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0