November

Oj, redan november! Tänka sig vad tiden går fort men ändå inte. Nu är det kallt och frost ute, jag vill inte att hösten ska försvinna än med alla färger och det sista varma. Men ändå på ett sätt ser jag fram emot vintern och jul. Nu i november är det dags att börja julshoppa och det gillas! Därför älskar jag nog julen så mycket, med alla förberedelser och se hur folk reagerar på det man köper samtidigt som man är så spänd på det man ska få, alla härliga dofter och stämningen och maten, den kan man ju inte klaga över. Julbord med julskinka, prinskorvar, hemmagjorda köttbullar och allt det andra goda som är framdukat! Jag blir lycklig bara jag tänker på det. Jag låter som ett litet barn men det är ju sant!

Bara det inte blir en sån jul som förra julen, då var det noll julstämning. Vi hade inte ens en gran, så jag tog min whiteboard och ritade en gran på. Nej, julen 2007 var inte mycket till jul det men iår pratas det om att hyra en stuga någonstans så jag håller tummarna på det och dissar whiteboardgranen.

Happy Halloween gott folk

Kommentarer
Postat av: Fia&emelie

jag jobbade igår och nu har jag blivigt lite sjuk ont i halsen så det blir inne och blogga nu för min del =P

2008-11-02 @ 11:42:15
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0